Translate

Inscreva-se no canal ProAlex

23.2.20

The rainbow collors


Cifra melódica:

dó, dó, ré, mi, mi, sol,...
ré, mi, ré, dó...
dó, si, lá, fá… si, lá, sol, mi…       
dó, sol, sol, sol, lá, sol, fá, mi, ré
dó, si, lá, fá…  si, lá, sol, mi…       
sol, mi, mi, mi, ré, ré, mi, ré, dó
mi,…   fá, ré,…    mi, dó,…   ré,…   mi,…   fá, ré,…  mi,…


C                                         
Red, orange, yellow, green, 
G7                  C
blue, purple, pink. (2x)
          F                         C             
It is a rainbow; it is a rainbow,
   C                                        G7   
a beautiful rainbow in the sky
          F                           C                
It is a rainbow; it is a rainbow,
   C             G7                       C
a beautiful rainbow in the sky
C       F           C         G        
Red, orange, yellow, green, 
C       F          C  G7 C F/C C      
blue, purple, pink.


REPEAT

   C                G7                C         C F C G7 C
A beautiful rainbow in the sky (2x)


Nenhum comentário:

Postar um comentário